Manga Verdenen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manga Verdenen

Hvor alle mangafigure mødes...
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:23 pm

S: Skoven i taki
T: Har ikke styr på
O: Dyr
V: Overskyet
P: Avatar


Nariko sad på en stor sten ved siden af et egern. Skovens dyr syntes ikke at have noget imod Hende. Hun læste i sin bog. Den handlede om kamp og teknikker, som hun var meget fasineret af.
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:30 pm

niroka så nariko sidde på en sten og tænkte på at drille hende lidt. så han kravlede over til hende og sørgede for at bogen skjulte ham. da han var kommet der over ventede han lidt og så smækkede han hendes bog sammen med et smæk. det sjove var at ingen af dyrene blev bange og stak af, men de blev og så hvad der skete.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:33 pm

Nariko var virkelig opslugt af sin bog og faldt bagover da Niroka pludselig klappede hendes bog sammen. Hun faldt ned fra stenen med benene i vejret
"Niroka for pokker" Grinte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:39 pm

han grinte så meget at han ikke kunne stoppe. "beklager. du så bare så koncentreret ud."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeMan Apr 04, 2011 9:42 pm

"Jeg var meget opslugt af min bog" smilede hun og lagde den fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 11:38 am

niroka smilede og satte sig over for hende. "hvad laver du her ude helt alene?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 5:42 pm

"Ik så meget" Mumlede hun. "Hvad laver du selv her ude?"
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeLør Apr 09, 2011 11:07 pm

han grinede lidt. "jeg skal træne min fod op. har revet min knogle af led. så genial som jeg kan være."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeOns Maj 04, 2011 9:33 pm

Nariko grammede sig.
"Av for satan i helvede" Sagde hun og overraskede sig selv. Nariko plejede aldrig at bande.
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeTors Maj 05, 2011 5:28 pm

niroka grinede lidt. "du virker overrasket?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeFre Maj 06, 2011 3:18 pm

"Muligvis" Hun smilte med lukkede øjnene og åben mund.
"Skal vi lave noget specielt?" Spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitimeMan Maj 16, 2011 4:31 pm

Niroka tog sig til hagen "hmmm. ja det ved jeg ikke helt. faktisk så kom jeg bare her ud for at se dig! Very Happy"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare Empty
IndlægEmne: Sv: Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare   Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mødet med tviling - Niroka
» Første møde med Akatsuki (Alle)
» Hvis du vidste - Yrushi (kun Yrushi må svare)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Manga Verdenen :: Taki :: Skoven-
Gå til: