Manga Verdenen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manga Verdenen

Hvor alle mangafigure mødes...
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Mødet med tviling - Niroka

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:07 pm

S: Skoven i Taki
T: Spisetid
O: Ingen andre end hende selv
V: Dejligt solskinsvejr
P: En rød kimono


Det havde været en dejlig lang dag og Nariko sad i skyggen af et træ og slappede af, mens hun nød nogle melboller eller dumplings, som de så groft blev kaldt.
"Mmmhmm..." Den sagte lyd, lød nærmest fremmed. Hun lukkede øjnene og trak vejret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:17 pm

niroka sad omme bag et træ da han hørte nogen bag det træ han sad op af. det lød som om nogen nød noget. så han rejste sig op og kiggede på en der spiste. "davs."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:28 pm

"Niroka" Udbrød hun og tog sig til hjertet. "Du var lige ved at give mig et hjertetilfælde" Grinte hun kort
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:32 pm

han grinte lidt. "undskyld du ved at jeg elsker at skræmme lidt og du bliver let forskrækket." han kiggede lidt på hende og spurgte så: " hvad spiser du?" idet han sagde det lamede hans mave højlyt. mand hvor pinligt! han kunne mærke at kinderne blev varme, så han rødmede sikkert. han kiggede ned på maven. den havde ikke fået noget hele dagen, så han blev lidt sur på den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:37 pm

Hun smilte venligt til ham. "Her smag" Sagde hun og rakte æsken med melboller hen mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:43 pm

Sakume hand med hovedet nedad itoppen af det træ de sad ved

nå i er vel nog søde sammen
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:45 pm

niroka fik et chok. tog automatisk maden og kastede den op i luften så den ramte drengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:50 pm

Nariko vendte hovedet væk og knugede sine hænder.
"D-du.. Hvad laver du her?" Sagde un fåret og kiggede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:51 pm

jeg var bare i nærheden for at træne da jeg så jer to sammen
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:53 pm

niroka kiggede surt på ham. han havde forskrækket dem begge og gjordt nariko sur. han fandt en stor sten og kastede den på ham i håb om han faldt ned så han kunne tæve ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:56 pm

Nariko farede op.
"Niroka! der er ingen grund til at slås, Sakuma er totalt ligeglad med mig alligevel" Sagde hun og klamrede sig til Niroka, som hun havde kendt ham i evigheder
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:00 pm

han kiggede lidt på Nariko. "undskyld" sagde han og slap den sten han skulle til at kaste på ham drengen, som Nariko åbenbart kendte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:01 pm

"Tak" Rødmede hun kort og kysede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:05 pm

niroka kiggede lidt chokeret på hende og smilte så
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:07 pm

nå jeg tror vidst at jeg har set alt sagde Samuka og forsvandt i en sort røgsky

Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:09 pm

svin tænkte niroka og kiggede så på nariko. "kender du ham?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:12 pm

"Jeg mere end kender ham..." Sagde hun stille og fældede en tåre
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:17 pm

han blev røstet over at se hende græde. han tørrede tårrende væk fra hendes kind og krammede hende hårdt. "hvorfor grædre du dog?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:29 pm

"Han er som Sasuke og jeg som Sakura" Hviskede hun i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 7:55 pm

han nikkede lidt "jeg forstår, men hvorfor græder du så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeMan Apr 04, 2011 9:41 pm

"Du forstår det ikke. Det er der ingen der gør. Men jeg hved ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at lægge mærke til mig" Nariko krøb sig sammen og stirrede trodsigt på sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Apr 28, 2011 10:51 pm

niroka trykkede hende ind til sig og vuggede hende i armene. "shh. det skal nok gå.." efter lidt lang tid med tavshed sagde han: "skal jeg prøve at snakke med ham?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeOns Maj 04, 2011 9:35 pm

"Han går ad mørkets sti" Hun tav og kiggede væk.
Tilbage til toppen Go down
Niroka

Niroka


Navn : Niroka Nigh light.
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 130
Oprettelsesdag : 09/03/11
Antal indlæg : 114

Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeTors Maj 05, 2011 5:26 pm

Niroka kiggede alvorligt på hende. "faktisk ikke. han har bare lukket sig inde. han har åbnet sig meget for mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitimeFre Maj 06, 2011 3:19 pm

"Niroka, Du forstår det ikke" Hun tav og lod mørke overtage i hendes sind, rive og flå i hendes sidste gnister
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mødet med tviling - Niroka Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet med tviling - Niroka   Mødet med tviling - Niroka I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mødet med tviling - Niroka
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Vores møde... -Kun Niroka må/kan svare

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Manga Verdenen :: Taki :: Skoven-
Gå til: