Manga Verdenen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manga Verdenen

Hvor alle mangafigure mødes...
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 testen er begyndt

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:15 pm

Sakuma kom gående ind i skoven
'' det her må være et godt sted at begynde'
han lavede nogle håndtegn og slog sin ene hånd ned i jorden. jorden begyndte at skælve og sakuma trak sin hånd tilbage.
''okay det skulle gøe det''
han begyndte at gå rundt i skoven indtil han kom til en sten formet kasse. han åbnede kassen og inde i den var der en slange.
han lagde slangen ned i en pose og gik vidre. nu havde han fanget en masse slanger og havde fundet den bedste, bu skulle han bare give den til Elani
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:23 pm

Elani kom langsomt gående imod Sakuma.
"En lille fugl har sagt at du har noget til mig?" Sagde hun og pegede på sig selv
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:25 pm


her har du din slange. ved ikke hvad du vil med den, men jeg har den
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:31 pm

Elani stod ubevægelig et stykke tid og så farede hun mod Sakuma og grab ham i struben.
"Er det for sjov? Jeg kan ikke fodre mine kære med dem selv! Jeg vil have menneskeblod!" Hviskede hun i hans øre og gav så slip på ham
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 10:12 pm


hehe sakuma begyndte at smågrine
slap af slangerne er ikke til men hvis du ikke havde været så hurtig kunne du måske se det.
Sakuma begyndte at gå og Elani fulgte med. de kom hen til et dybt hul. her ser du hvad slangerne skal bruges til. Sakuma slap slangerne løs ned i hullet og man hørte et menneske skrig.
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:06 pm

Elani skar tænder og duftede den søde duft af friskt blod. En lang blodslange snoede sig ud af hendes kape og delte sig milioner af gange, til den blev til flere tusinde små edderkopper, der lystigt kravlede ned i hulet og begyndt at sætter sig over alt på den døde persons krop.
"Hmm..." Sagde Elani en kække utilfreds
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:24 pm

så er der andet jeg skal gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:26 pm

"Så det er vores nyeste lille klump." Yrushi kiggede hen imod Sakuma. "du ser ud som om du har set et spøgelse, men det er på en måde også rigtigt"
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:27 pm


Hvad laver du her Yrushi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:33 pm

"mig og Elani er et makkerpar, selvom hun er medlem af Akatsuki"
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:35 pm

"Sakuma, tror du virkelig at du er gjort af dræber stof?" Spurgte hun nedgørende. Alle edderkopperne i hulet kravlede op og smeltede sammen med Elani.
"MMM..." Smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 7:41 pm


Selvfølgelig er jeg det. før jeg blev en genin boede jeg i Village Hidden in the Mist og blev genin dengang den blev kaldt Bloody Mist så jeg havde allerede dræbt masser af folk.
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 8:13 pm

"Bevis du har hvad der kræves af en dræber. Slå en eller to af dine nærmeste venner/veninder ihjel. Men først skal du fortælle hvem af dem, du vil dræbe, så vi kan om du laver fejl eller bliver for blødsøden" Elani stirrede gement på Sakuma
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeFre Apr 08, 2011 8:30 pm


'' det bliver nok lidt svært for jeg har ikke haft en rigtig ven siden jeg forlod village hidden in the mist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeLør Apr 09, 2011 8:57 pm

"Alle har nogen i deres nærhed som kan bruges. og det gælder også dig!!"
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeLør Apr 09, 2011 11:01 pm


''hmm der er måske en hjemme i Kirigakure der kan bruges
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 3:44 pm

"Jeg er ligeglad med hvad de hedder eller hvor de bor. Jeg vil se om du har nerverne til det" Elani rettede sin opmærksomhed mod et træ og rynkede panden.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeSøn Apr 10, 2011 4:54 pm

okay. hvis jeg tager afsted nu kan jeg være tilbage om 4 dage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 9:14 pm

Nariko kom løbende så hurtigt hun kunne. Hun vidste ikke om Benkei stadig var bag hende eller om hun havde tabt ham helt. Hun stoppede bravt op da hun så Elani, Yrushi og Sakuma.
"Jeg hved hvad du er Elani og jeg ved at du arbejder for Akatsuki!" Råbte hun og stirrede tamt på dem alle tre.
"Jeg fatter ikke at du kunne vælge dem frem for os Sakuma" Nariko strammede grebet om sine seks sværd.
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 9:18 pm

Benkei stoppede brat op lige som Nariko. "Dig og Elani og Sakuma går ingen steder "
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 10:28 pm

[''jeg bliver nød til at smutte hvis jeg skal udfører den næste test''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeOns Maj 04, 2011 9:39 pm

"Test!? Hvilken test!? Sakuma j-jeg..." Nariko lukkede øjnene og trak vejret dybt. "Hvis du vælger dem, har jeg intet andet valg" Med et fast greb om sine seks sværd, stilte Nariko sig i position.... Klar til at kæmpe
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeOns Maj 04, 2011 9:44 pm

Elani grinte højlydt.
"Vent Sakuma. Underholdningen kommer lige til tiden. Plus det at jeg ikke kan lade folk leve, der kender min hemmelighed. Ærgeligt og dog" Elani trak på skulderene
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeOns Maj 04, 2011 10:14 pm


Sakuma stønede
'' du kan nogle gange være lidt svær at forstå Elani. kan du ikke bare sige det lige ud
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitimeTors Maj 05, 2011 3:41 pm

Benkei Tog sin skriftrulle med stjernetegn på frem og lagde den på jorden foran sig"Du slipper ikke. Det kan godt være at du er en tidligere ven, men du ER DØD!!!!". En buldrende lyd blev større og bag Benkei vældtede træer. To brændende charkrams kom sysende frem og skar og brændte alt på deres vej. "Lad os så se hvordan du klare dig imod mine Odoru Hi no Kaze"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





testen er begyndt  Empty
IndlægEmne: Sv: testen er begyndt    testen er begyndt  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
testen er begyndt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Manga Verdenen :: Kumo :: Bjergtoppen-
Gå til: