Manga Verdenen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manga Verdenen

Hvor alle mangafigure mødes...
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Uventede gæster... (FP)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:04 pm

S: Ichiraku nudelbiks
T: Omkring spisetid
O: Andre mennesker bla.
V: En smule overskyet
P: Se ava


Der var meget travlt i byen. Og overalt farede alle rundt, solgte eller købte ting og våben. Nariko havde slæbt sig selv hen til Ichirakus nudelbiks og sad nu på en stol og hang lidt med hoved. Hun havde været der før, så Ichiraku serverede bare det sædvanlige. En tåre trillede forsigtigt ned af Narikos kind.
"Hey Nariko!" Lød en stemme bag hende og Naruto kom til syne og satte sig ved siden af hende. Nariko løftede hovedet og kiggede på ham.
"Hvad er der galt?" Spurgte han og sluprede hendes nudelsuppe i sig.
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:24 pm

"NARUTO DIN IDIOT" Benkei hamrede Narutos hovede ned i bordet med den ene hånd. "MAN STJÆLER IKKE MAD FRA DAMER ISÆR HVIS DE ER MEDLEMMER AF MIT HOLD!!!. Mad Mad Mad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:27 pm

Nariko gned sig lidt i øjnene.
"N-nej nej... det er okay" Sagde hun stille og prøvede at smile.
"AV FOR HELVEDE" Skreg og skubbede Benkei væk. "Kom an" Sagde han
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:40 pm

ichiraku kom løbende hen til Benkei og Naruto "Så er det godt i to. Du af alle mine kunder burde vide at jeg ikke acceptere slåskamp i min butik Naruto". Benkei kiggede over til Naruto "Åbenbart ved Blondinen her ikke så meget om opførelse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:44 pm

"Klap kaje Emo dude" Forsvarede Naruto sig og stirrede ham lige i øjnene. Nariko krøb sig sammen.
"I-i må ikke slås" Mumlede hun og kradsede lidt i bordpladen. Naruto kiggede såret hen på Nariko og satte sig ved siden af hende.
"Ok" Sagde han og lagde en arm på hendes skulder
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 9:01 pm

"nogle ganger er i altså bare mærkelige i to" Benkei havde rejst sig og var på vej ud "og Naruto" Naruto kiggede hen på Benkei "du er sikkert ikke værd at kæmpe imod"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 9:04 pm

Vreden steg i Narutos ansigt.
"Dit lille møgsvin! Kom an" Skreg han og farede afsted mod Benkei og skubbede til ham
"STOP!" Skreg Nariko og stilte sig mellem drengene
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 9:16 pm

"fint... fint" Benkei bakkede lidt væk fra Naruto og Nariko " vi se måske igen" Benkei tog yderliger et skridt bagud og lavede et håndsegl. "Shunshin no Jutsu". En røgsky kom der hvor Benkei lige havde stået og da den havde lagt sig var Benkei borte.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 8:25 pm

Sakuma kom gående hen til ichiraku og spurgte hvad der var sket.

ichiraku forklarede at Naruto og Benkei nær var kommet på og slås

jeg smilede vendte hovdet og gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 9:09 pm

Nariko så forbløffet på den forbi passerende dreng. Hun løb efter Sakuma og mindes at havde set ham et par gange på akademiet.
"Hov vent! Sakuma-chan" Skreg hun og greb fat i hans arm
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:08 pm

hvem er du spurgte Sakuma ligeglad

vent går du ikke på akademiet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:14 pm

NAriko rødmede og trak sig lidt væk.
"Jov..."Sagde hun stille og kiggede lidt ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:16 pm

Nå var der noget du ville. jeg har faktisk ret travlt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:31 pm

"Ik noget, jeg skulle bare lige se om det faktisk var dig" Smilede hun usikkert og nervøst. Selv ikke en tåbe ville falde for den falske facade hun diskede op med.
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:38 pm

En røgsky kom frem ud af det blå og da den havde lagt sig stod Benkei atter i butikken."glemte min pung og nu er jeg blevet lidt nysgerrig. hvad foregår der her"
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:42 pm

der foregår ikke noget her Benkei

sakuma gik sin vej

Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:48 pm

"nogle gange hader jeg virkelig den fyr. jeg mener, han kan være så grov nogle gange " Benkei kiggede efter Sakuma håber ikke at han gjorde dig ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:49 pm

"Gjorde mig ondt? Hallo jeg kan ligesom godt forsvare mig sig selv" Sagde hun fornærmet og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 11:17 pm

"så siger vi det men du er en af mine holdkammerater og dem forsvare jeg altså for en hver pris"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 4:25 pm

Nariko rødmede kort og smilte sagte til benkei. Hun vidste ikke om det var en kompliment eller en fornærmelse.
"Jeg KAN faktisk godt forsvare mig " Mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 4:31 pm

"det ved jeg da godt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 5:49 pm

"Så lad dog være med at forsvare mig på den måde! Du minder mig forfærdelig meget Rock Lee!" Forsvarede hun sig selv og drejede hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:10 pm


Benkei er lang mere overbeskyttende end Lee
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:13 pm

Benkei kan ikke svare på kommentaren fordi han kaster op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:18 pm

"Du skulle nødig tale 'Sasuke'" Sagde hun til Sakuma og grinte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uventede gæster... (FP) Empty
IndlægEmne: Sv: Uventede gæster... (FP)   Uventede gæster... (FP) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uventede gæster... (FP)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Manga Verdenen :: Konoha :: Ichiraku nudelbiks-
Gå til: