Manga Verdenen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manga Verdenen

Hvor alle mangafigure mødes...
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Træning, træning og atter træning

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 7:42 pm

S: Trænings området
T: 14:00
O: Ingen andre
V: Solskinsvejr
P: Kig på Ava ^^

Nariko trak vejret langsomt og dybt. Hun var taget ud på trænings området for at træne sine jutsu'er. Et held at der ikke var nogen. Det var ikke fordi hun ikke kunne lide selskab. Hun var bare bange for hvad der ville kunne ske, hvis hun ikke kunne styre sin jutsu. Nariko lukkede øjnene og begyndte at smede chakra. *Denne gang* tænkte hun. *Denne gang skal det lykkes*
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 7:59 pm

"hvad træner du Nariko" benkei hang med hovedt ned fra et træ og betragtede Nariko mens hun smedede sin charkra "jutsu måske?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:17 pm

Nariko fik et chok da hun hørte Benkeis stemme oppefra et træ. Hun mistede koncentrationen og væltede til den ene side.
"BENKEI! du må ikke skræmme mig på den måde" Sagde hun stille og kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:33 pm

"hvorfor ikke"sagde Benkei "det er jo ikke ligefrem sådan at du kunne havde sprunget jorden i luften hvis din jutsu ikke virkede. Du kender ikke til ka- eller doton så stærke, Du er jo også kun Genin.
Benkei sprang ned fra træet og landede ca. 2 meter fra Nariko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:40 pm

Nariko trak sig sammen og kiggede til siden, så hun ikke behøvede at se på Benkei.
"Bare fordi" mumlede hun og knugede hænderne hårdt sammen. "Du ville alligevel ikke forstå det" Mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:48 pm

"hvorfor ikke" spurgte Benkei Nariko. "og du har stadig ikke fortalt mig hvad du laver her ude"
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 8:58 pm

Elani var ude at gå. Hun havde på fornemmelsen at Nariko ville være på træninges området, men havde ikke den fjerneste idé om at Benkei ville være der. Hun gik langsomt og selvsikkert ind på området og smilte kækt.
"Hvad laver du dog her? Benkei" Spurgte hun lidt ligeglad
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeTirs Mar 08, 2011 9:22 pm

"Jeg kom her for at træne min Futon" svarede Benkei med samme interrese som Elani havde vist."Og tilfældigvis så jeg min holdkammerat og ville vide hvad hun lavede, Men hvis jeg er uønsket her kan jeg bare gå et andet sted hen".
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 8:15 pm

Sakuma kom gående inde mellem træerne op opdaget Benkei og de andra

jeg hoppede op i et træ og satte mig til rette for at nude forestillingen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 9:13 pm

Nariko satte sig i skrædderstiling og i agttog det slåsmål, der var ved at udvikle sig, mellem Sensei og Benkei.
"N-nej Benkei, du er da ikke uønsket på nogen måde" sagde hun og smilte med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 9:22 pm

Elani gik hen og lagde hånden på Nariko's skulder.
"Skal vi ikke lade ham bestemme det?" Sagde hun og klappede hende let. Hun vendte hovedeet og kiggede direkte på Sakumo.
"Jeg kan godt se dig, bare kom frem Sakumo. Så vi kan se hvad du er lavet af" Hun skar en grimasse og tog to bjæller frem fra hendes lomme.
"Skal vi ikke se hvad i alle er lavet af?" Spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:12 pm

Sakuma smilede og forsvandt og dukkede op bag ved dem.

god set Elani du er måske bedre end jeg troede
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:15 pm

"en bjæleprøve" Benkei kiggede med et fast blik på Elani." og hvad skal vi så med det vi er allerede blevet genins så jeg meller pas, jeg er bedre end det. plus Sakuma er ikke engang på vores hold"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:18 pm

Nariko fik et chok da hun hørte at Sakuma lige pludselig var bag dem.
"J-jeg har ikke lyst til nogen bjælleprøve" Sagde hun og løb over mod Benkei. Nariko stilte sig bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:22 pm

"Hvis bare jeg kunne sige det samme om dig Sakuma, men du er bare en Genin" Grinte hun kækt. Elani's blik fulgte efter Nariko.
"Vil du ikke vise drengene hvad du kan?" Spurgte hun mistroisk


//Husk lige at i kun er Genin'er og sikkert har svært ved at slå en Jonin i kamp Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:28 pm

det er lige meget om man er genin,jonin eller noget andet.

det der virkelig tæller er ens evner
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:34 pm

"hvis Nariko ikke vil så skal hun heller ikke er det forstået! uanset om du er min Sensei eller ej finder jeg mig ikke i at du er efter en af mine holdkammerater". Benkei stillede sig i en forsvars position og tog en fuma shuriken frem og holdt den frem foran sig med højre hånd og tre almindelige shurikens i den venstre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:37 pm

"Nu ligner det noget!" Smilede hun og i et snuptag var hun mindst to meter oppe i luften.
"For at gøre det mere fair tager jeg bind for øjnene" Skreg hun og tog bind for øjnene. Op af lommen trak hun en dobbeltsidet kunai og kastede den af sted mod Nariko i super høj fart.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:40 pm

Sakuma trak sit sværd og afbæjede kunain

er du ikke lidt for selvsikker sådan at tage bind for øjnene
Tilbage til toppen Go down
Benkei

Benkei


Navn : Benkei Fuma
URL Alder : 13
Ninja erfaringer : 222
Geografisk sted : Amegakure
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 204

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:46 pm

"det kan godt være at Elani er selvsikker men hun har noget at have det i " Benkei sprang op i luften eftersom at han ikke længere behøvede at beskytte Nariko mod kunaien."undgå den her" Benkei kastede shurikenerne af sted mod hans sensei "Shuriken Kage Bunshin no Jutsu" eog med et var der omkring 30 shurikens på vej med Elani.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:49 pm

sakuma trak det andet sværd og brugte sine hurtige bevægelser og slog alle kunais ned i joden

men blev ramt af en kunai i skulderen
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 10:59 pm

Elani begyndte at grine lidt lavmælt.
"Du ville dø hvis jeg ikke tog bind for øjnene" Grinte hun og landede på jorden. Elani gik tre skridt væk fra dem, rullede en skriftrulle ud og sagde tydeligt: "Bloodscent - Kanji dragon". En kæmpe blødende dragen for op fra skriftrullen og lige imod Sakuma.


//NOB: Kan fandeme ikke huske jutsuen o.O"
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 11:02 pm

Sakuma hev kunain ud af skuldern og hoppede til siden samtidig med at han kastede kunain imod Elani
Tilbage til toppen Go down
Elani

Elani


Navn : Elani Maaka
URL Alder : 26
Ninja erfaringer : 1010
Geografisk sted : Konoha
Oprettelsesdag : 07/03/11
Antal indlæg : 66

Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 11:08 pm

Dragen greb kunai'n i munden og knuste den. Bag efter slyngede den sig om Elani's krop og lagde sit hoved på hendes skulder.
"Er det slut allerede? I fik jo ikke engang en eneste bjæle" Hun smilte og beordrede dragen imod Benkei,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitimeOns Mar 09, 2011 11:13 pm

"N-Nej" Skreg Nariko, trak sine seks sværd og skar dragon i strimler. Den faldt sammen foran hende og nærmest splattede ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træning, træning og atter træning Empty
IndlægEmne: Sv: Træning, træning og atter træning   Træning, træning og atter træning I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Træning, træning og atter træning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» træning i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Manga Verdenen :: Konoha :: Trænings området-
Gå til: