Manga Verdenen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manga Verdenen

Hvor alle mangafigure mødes...
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 En tur gennem tiden

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur gennem tiden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur gennem tiden   En tur gennem tiden - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 6:15 pm

"jeg ser ingen grund til at du ikke må blande dig men lad ham nu lige finde mig først ikke." Yrushi smilte et lidt lumsk smil. "det der står foran jer er blot en kagebunshin. jeg har gemt omkring 50 af os omkring på akademiets grund, en af os er ægte de andre falske og nogle forklædt som elever og lærerer. hvis mere end 30 af os forsvinder taber du denne udfordring."
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

En tur gennem tiden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur gennem tiden   En tur gennem tiden - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 6:19 pm


''okay så må jeg vel se at komme i gang''

Sakuma satte sig ned på jorden og begyndte at tænke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur gennem tiden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur gennem tiden   En tur gennem tiden - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 6:43 pm

"og for at gøre det hele lidt mere spændende vil vi angribe dig." Yrushi trådte tættere ¨på "og pas på mine Bunshin Daibakuha." Yrushi lavede håndseglet for drage. "du har 48 kloner tilbage." Yrushi sprang i luften, skadede Sakuma og Admin. Flammer sklikkede rundt om deres fødder.
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

En tur gennem tiden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur gennem tiden   En tur gennem tiden - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 6:48 pm

Sakuma hoppede op i et træ for at undgå ilden. imens han holdte sine hænder sammen.
'' åhh jeg skal bare bruge lidt mere tid''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur gennem tiden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur gennem tiden   En tur gennem tiden - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 06, 2011 3:58 pm

5 kloner kom løbende hen imod Sakuma. "husk det nu"
Tilbage til toppen Go down
Destiny fighter

Destiny fighter


Navn : Sakuma Kurosuki
URL Alder : 16
Ninja erfaringer : 386
Geografisk sted : Kirigakure
Oprettelsesdag : 08/03/11
Antal indlæg : 362

En tur gennem tiden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur gennem tiden   En tur gennem tiden - Page 2 I_icon_minitimeFre Maj 06, 2011 4:15 pm

[
Sakuma åbnede øjnene og løb imod klonerne. han kom i kontakt med klonerne, han undvig deres angreb og lagde sin hånd i panden på dem, en efter en. kloner faldt om på jorden og blev liggende. '' jeg har fundet dig Yrushi''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur gennem tiden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur gennem tiden   En tur gennem tiden - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur gennem tiden
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Manga Verdenen :: Konoha :: Akademiet-
Gå til: